Cro Cop: comunicado oficial

Retirado do site do Croata:

Today, I, Mirko Cro Cop, have an important message to announce.

I have decided not to participate in any event as a fighter on Dec. 31st. I have been adviced by my physician, Dr. Bucan, to refrain from intense training for 2 weeks and to allow my back to recuperate from injury that has been bothering me for a while. I have decided to take his advice seriously this time and to nourish my body in order to fully recover and to prepare for 2004.

From now on I will be communicating with any promoters directly, for year 2004. offers.

I will be totally fresh mentally and physically next year, and I will fulfill my promise to become the champion and meet your expectations. Thank you very much for all of your support.

Sincerely, Mirko Cro Cop"


''Hoje eu Mirko Cro Cop tenho uma importante mensagem para anunciar.

Eu decidi não participar de nehum evento como lutador no dia 31 de Dezembro. Eu tenho sido orientado pelo meu médico, Dr Buca,para se manter afastado de treinamentos físicos por duas semanas para permitir que minha coluna se recupere de uma lesão que já vem me incomodando por um bom tempo.Desta vez decidi levar esta recomendação à sério e permitir que o meu corpo se recupere plenamente desta lesão e que possa estar preparado para 2004.

De agora em diante eu pessoalmente negociarei com os promotores para 2004.Ofertas...

Eu estarei totalmente revigorado física e mentalmente para o ano de 2004 e eu irei cumprir a minha promessa de se tornar o campeão de acordo com as suas expectativas.Muito obrigado pelo apoio.

Sinceramente, Mirko Cro ''

Um abraço

Pra quem não tinha humildade nehuma ele melhorou muito...