Does Bisping have any vision in his right eye?

Just curious as YouTube was just running and the next video went to a bisping video and I really noticed the eye, I closed my eye and having competed in MMA and Boxing I realized how fucked up it would be trying to fight with only one eye. Kinda makes me respect him even more if he was able to continue and be a champ, if he can see well then still respect him for what he’s done but not as impressive lol

No.

That’s insane, all the more impressive he was able to become a champ 

He doesn't have a right eye. So, I'm gonna say no.

4 Likes

Lmao. For fucks sake. Is this question serious?

ChicagoTom - 

Lmao. For fucks sake. Is this question serious?


UG attracts all levels of retards

1 Like

Dead President -
ChicagoTom - 

Lmao. For fucks sake. Is this question serious?


UG attracts all levels of retards

Yourself included


 


Sorry if I asked a question I didnt know, I knew his eye was fucked up but thought he still had some vision.


 


I will try to only ask questions you and chicago tom approve of next time. My ego cant take being called a retard more than once

8 Likes

steak and chicken - 
Dead President -
ChicagoTom - 

Lmao. For fucks sake. Is this question serious?


UG attracts all levels of retards

Yourself included


 


Sorry if I asked a question I didnt know, I knew his eye was fucked up but thought he still had some vision.


 


I will try to only ask questions you and chicago tom approve of next time. My ego cant take being called a retard more than once


myself included, indeed.

1 Like

Just vision quest.

You reffering to the glass marble in his head?

1 Like

steak and chicken -
Dead President -
ChicagoTom - 

Lmao. For fucks sake. Is this question serious?


UG attracts all levels of retards

Yourself included


 


Sorry if I asked a question I didnt know, I knew his eye was fucked up but thought he still had some vision.


 


I will try to only ask questions you and chicago tom approve of next time. My ego cant take being called a retard more than once

Try Google nxt time casual

As the Senior member on this thread, I'll allow it.  Not everyone knows this.

You all may proceed.

4 Likes

Altofsky -

He doesn't have a right eye. So, I'm gonna say no.

He still has the damaged eye. He just wears a prosthesis over it. Thats how it mirrors the movement of the other.

GoldbergsAdderall -
Altofsky -

He doesn't have a right eye. So, I'm gonna say no.

He still has the damaged eye. He just wears a prosthesis over it. Thats how it mirrors the movement of the other.

Well that's even more fucked up.


Mason Verger s tyle.

lamedroid -
steak and chicken -
Dead President -
ChicagoTom - 

Lmao. For fucks sake. Is this question serious?


UG attracts all levels of retards

Yourself included


 


Sorry if I asked a question I didnt know, I knew his eye was fucked up but thought he still had some vision.


 


I will try to only ask questions you and chicago tom approve of next time. My ego cant take being called a retard more than once

Try Google nxt time casual

Will do 2011

2 Likes

frankiscool -

As the Senior member on this thread, I'll allow it.  Not everyone knows this.


You all may proceed.

Oh shit frank has the 00 join date lol, my old account was reset to 01, I guess frank is cooler.


 


Still sleeping with Forrest or did you guys break up? :)

ChicagoTom -

Lmao. For fucks sake. Is this question serious?

How about you quit being a jerk? OP didnt do anything to you. You're acting like a hysterical woman. 

1 Like
frankiscool - 

As the Senior member on this thread, I'll allow it.  Not everyone knows this.

You all may proceed.

 

Your 6/12/00 sign up date doesn`t mean shit.HYBRID JON also has a 1/1/01 sign up date.That means that he could have been here in 1998.I could also bullshit and say that I was here in 1998 and nobody would be able to prove that I wasn`t.I had a 3 digit password,but I got here in 1999.

 

crowbar -
frankiscool - 

As the Senior member on this thread, I'll allow it.  Not everyone knows this.

You all may proceed.

 

Your 6/12/00 sign up date doesn`t mean shit.HYBRID JON also has a 1/1/01 sign up date.That means that he could have been here in 1998.I could also bullshit and say that I was here in 1998 and nobody would be able to prove that I wasn`t.I had a 3 digit password,but I got here in 1999.

 

But you actually have been here for a long time, I was here in 99 and mostly stuck to the boxing forum which used to be good. Join dates mean fuck all, I'm just shocked I've been on a forum that long, makes me feel old as dirt, I was like 21 back then now 43, it hurts even thinking about it. Some epic threads back in the day though, this place has changed a lot over the years but some reason I still keep coming back

Kirik Jr -
ChicagoTom -

Lmao. For fucks sake. Is this question serious?

How about you quit being a jerk? OP didnt do anything to you. You're acting like a hysterical woman. 

If you are actually Kiriks son then you likely know that there are a lot of hysterical women on here lol, Im used to people here being dicks, guess that's what happens when mommy locks them up in the basement and they get bored

1 Like