I have been dating a girl from Sweden for 6 years. She just moved in with me

I like her but don’t know if I am ready to do the marry thing. She is cool as fuck, but I don’t know. Of course pics. Can i get some man thoughts.

16 Likes

You got three months tops before it goes to shit

12 Likes

What’s the concern?

yeah, that was what I thought. :expressionless:

dont know to marry or not. im on the fence.

Better than that weird old boxing fella whos always bragging and posting pics of his ugly girlfriends.

7 Likes

lol

If she’s just moved in, you’ll know soon enough either way.

Has she brought it up, and that’s why it’s on your mind?

3 Likes

she hasnt actually said anything about it but i love her and i might ask. so i dunno

1 Like

Translation: do not marry

1 Like

Take your time, man. Take your time.

5 Likes

This is an Arod thought, so it’s probably not going to make sense.

If you wouldn’t want to die before she did because the idea of being without her is more than you can take, don’t marry her.

3 Likes

How old are you?

Also do you want kids? I wouldn’t get married even to a 10 if it wasn’t for some extra security when raising kids.

5 Likes

I can’t imagine any straight man saying that. You’re a pussy.

6 Likes

this. kids are the only reason to get married IMO.

5 Likes

Im 33, she 34 and no i dont think I do. if she wants kids i am not opposed to it.

When you know, you know…If she’s not pushing the issue, there’s nothing wrong with taking a few more months to see how the living situation goes. You’ll know what to do soon enough

3 Likes

very true ty

Years. Wait till she inevitably shows her true colors.

3 Likes

You’ve been together 6 years, she’s 34 and you don’t know if she wants kids?

8 Likes