I went from zero to money. How to deal with “people@

I like to think I’m a good guy. But I’d also like to keep my money. This goes for absolutely everyone. Including my wife and family. Money is fucking weird I guess. Got a lot a people acting a lot different. Including those close to me. Wife wants to up my life insurance as of today. I do nothing but give honestly. Not enough I guess. I get why people turn weird. Is it me or everyone around me? Damn.

2 Likes

Cool Story Bro GIF by themarisjones

11 Likes

I stopped “loaning” money. I donate plenty. Bout to say fuck everyone. I did it myself. I guess I should continue to go my own. Life is full of people who duck you over. That’s it. Nothing different. Why invest in these people. This year i can give everyone the finger. I’m looking forward to it. They don’t deserve me honestly.

5 Likes

Your wife is plotting your murder

13 Likes

Everyone wants something! Nobody does shit for me. Nothing!!! I’m just done. I made my way on my own and have a dozen hands out. It’s not right. I’m truly over it. Just bought a 75k truck and I’m gonna enjoy it and have all thes faggots fuck off! I hate everyone. Including you all so don’t vote me up I hope we all die. Faggots.

17 Likes

Fuck you guys too.

10 Likes

Are you gonna give us your rags to riches story or not?

5 Likes

Your mom pulled her rag out her ass

4 Likes

Get some sleep OP.

I hate all of you

8 Likes

Over It People GIF by Ryn Dean

3 Likes

1 Like

Feel Better Love You GIF by Crystal Hills Organics

2 Likes

Bro… I went from 5.00 per hour to like a bunch. I did my thing but these people are like leeches. I’m sick of lames holding me down. Gotta trim the fat.

2 Likes

Good luck bro

I took two bars.

1 Like

OP is a good guy despite his ridiculous defense of BLM Joe laying a beating to some drunken loser. I would suggest telling others to fuck off too based on what you are sharing. It is shitty to act that way towards someone because they have money. The only thing I would say is let go of that energy around Christmas time as helping OGers struggling around the holidays legitimately is a great thing to do.

1 Like

Fuck this. God took my dogs. He took my pride too.

Dude fuck BLM. If I judge people based on their political beliefs I would be no better than those others who judge my and your self on our political beliefs and I feel that that is a hypocritical double standard and I won’t engage in it.

2 Likes

What did you have for dinner ?