I've made the decision....I'm leaving the United States

You’re leaving the country because a chick gave you a little shit? She was testing you and you failed. You’re gonna have to leave my country now

7 Likes

A fragile ego will be tough in a foreign country too, when you’re the odd man out everywhere.

3 Likes

Chazz Palminteri GIF by Eric

1 Like

“Hey white people you evil and perpetuate a system that oppresses us you need to give us more free shit you evil fucks”

“Why are you feeling persecuted it’s all in your heads please stay and pay taxes and ignore the risks to your kids long term future”

6 Likes

jack cuckoo GIF

1 Like

“Hey guys, it’s all in your heads” the disgusting shitlib says as he posts about how much you fuckin owe people due to the fact that you have a white skin.

5 Likes

Screaming The Help GIF

3 Likes

I don’t know what kind of undertones this woman used when commenting on OPs age. In my experience though if a younger gal ribs you for being older its probably because she wants a ribbing back. This whole scenario/thread sounds ridiculous and reeks of insecurity.

4 Likes

Look out yall!!! Old white man complain about how life isnt fair now that shits changing.
The white man used to be so strong, now you motherfuckers complain as mucb as the black people that try to blame all of their problems on the “white man”. Instead of “yo I cant get a job at McDonald’s cuz the white man is holding me down” its "I cant stay in the country cuz the darkies and the trannies are getting more powerful.
Evolve with the times or die crying about it.

6 Likes

Is the OP still here or is he nestling in Natasha’s bosom in Croatia?

1 Like

Sounds like OP just needs some puss

3 Likes

Same

I hear this kinda shit from my peers more and more

“the world is changing and I DON’T LIKE IT. People don’t defer to me. People don’t assume I’m right”

Whiny bunch of fucks.

4 Likes

You just KNOW OP watches that Interracial porn while stroking it thinking about this younger chick that laughed at his old white ass !

3 Likes

The irony is this dude is as much of a snowflake as the blue haired Karens he complains about.

We should come up with a nickname for old white guys with perpetual victim mentality. Men have turned into complete pussies these days.

5 Likes

You are a pussy for leaving a country that you don’t believe offers your kids a viable future anymore?

Faggot what the fuck do you think the original pilgrims and settlers were doing?

Let me explain this nicely to you. You degenerate fags are not going to get to tax me, and my boys are not going to end up being potentially drafted. I’m also not going to surround myself or my family with mentally ill degenerate scum anymore

Enjoy your faggot utopia. Let the empowered diversity superstars fund and run your country, you should do just fine without whitey. You deserve everything you have coming to you.

7 Likes

lmao you are not going anywhere

cry more

I thought you were in Croatia

Wtf? I’m in Florida

You’re not the guy leaving the US?