Who Get's Brock ?

Do they give him a warm up fight or throw him a top #10 guy?

 

I like this guy....(My Favorite Heavyweight :) )

 

DirtehSneakehs - Only if he starts out with Onix cause his Geodude sucks Dick. Phone Post 3.0


Grass type ftw, LMAO vtfu

Someone willing to take a dive for money. Phone Post 3.0

fraz1001 - BROCK ISNT COMING BACK

DANA IS TRYING TO KEEP THIS NON STORY GOING FOR ATTENTION Phone Post 3.0
This.
But give him Browne or regular reem Phone Post 3.0

Bigfoot or Warmaster Phone Post 3.0

Mir or Big Foot

UGCTT_FryedTakayama - Bigfoot or Warmaster Phone Post 3.0

Josh would beat Brock IMO and I like Brock.
He needs to fight guys without wrestling that he can take down and beat up so they can build him into a star and give him 1 more title shot.

Mir III, then Big Foot, then title shot

i must be the only one confused as to why Brock is coming back..he got destroyed twice and has been away for awhile so wtf..

Barnett or big nog Phone Post 3.0

Brock sucks anyways . I could care less if he comes back . After his two last loss y would he even want to come back ! Phone Post 3.0

If it ain't Dutch, it ain't much - Mir or Big Foot
This Phone Post 3.0

Schaub Phone Post 3.0

Who get is Brock?

fraz1001 - BROCK ISNT COMING BACK

DANA IS TRYING TO KEEP THIS NON STORY GOING FOR ATTENTION Phone Post 3.0


This. They are grasping at any media straw possible

Kimbo Slice

C'mon, you think they would pay 400-500k for Lesnar to fight Mark Hunt who would seriously fcuk their plans up?

This is a job for Brendan Schaub, elite black belt and eternal stepping stone.

XxLiveBaitxX - C'mon, you think they would pay 400-500k for Lesnar to fight Mark Hunt who would seriously fcuk their plans up?

This is a job for Brendan Schaub, elite black belt and eternal stepping stone.
Last thing we need is that tool getting a lucky ko or whatever and then we wouldn't hear the end of it Phone Post 3.0

ximboredofyoux - 
XxLiveBaitxX - C'mon, you think they would pay 400-500k for Lesnar to fight Mark Hunt who would seriously fcuk their plans up?

This is a job for Brendan Schaub, elite black belt and eternal stepping stone.
Last thing we need is that tool getting a lucky ko or whatever and then we wouldn't hear the end of it Phone Post 3.0

I cannot disagree with you on that.

lesnar vs struve ....

winner gets a 6 figure contract and a harley davidson

I mean yeah, feed him some cans then let him get worked over.

 

Hell, give him the Roy "The Homeless" Nelson.  I think he destroys Nelson.